Levering og retur

LEVERING

Vi tilbyr GRATIS frakt til Norge for bestillinger over 2375 kr.
*Bestillinger på mindre enn 2375 kr vil bli belastet 95 kr fraktkostnad.

Når du har lagt inn bestillingen din på nettstedet og gjennomført betalingen, behandler vi bestillingen din i løpet av 1 virkedager. Etter at bestillingen er behandlet, bør du motta forsendelsen innen 2-4 virkedager hvis forsendelsen ikke påvirkes av naturkatastrofer.

Alle produkter som kjøpes på nettstedet vårt, vil bli levert til deg med DHL, DPD, GLS, FedEx eller andre lignende budfirmaer som er tilgjengelige for raskere levering. Når vi er ferdig med å behandle bestillingen din, sender vi deg et bekreftelsesbrev som inneholder sporingsnummeret ditt.

Merk: Vær oppmerksom på at utsjekkingsprisen ikke dekker eventuelle importavgifter eller toll ‒ disse betales av deg som kunde når bestillingen ankommer.

For varer som blir levert til Norge, påløper det en importavgift på 25% og en administrasjonsavgift som innkreves av budtjenesten. Dette gjelder også for vindusvaskeroboten og andre produkter som selges på denne nettsiden. Denne avgiften pålegges av norske tollmyndigheter for importerte varer, inkludert elektronikk. Avgiften er ikke inkludert i kjøpsprisen og vil bli innkrevd separat ved levering eller i etterkant via en faktura.

Vi jobber aktivt med å finne en løsning for å inkludere importavgifter i totalbeløpet ved kjøpstidspunktet, da målet vårt er å forenkle kjøpsprosessen og gi transparent prising, som inkluderer alle gjeldende skatter og avgifter på forhånd.
Du kan lese mer om toll og importavgifter her: https://www.toll.no/no/netthandel/ikke-voec/

RETURPOLITIKK

Vi forstår at ting av og til endrer seg, og at du kan ha behov for å returnere bestillingen din. Derfor har vi satt opp en 30 dagers returrett for deg.

30-dagers tilfredshetsgaranti

Du kan returnere produktene du har kjøpt hos oss innen 30 dager etter at du har mottatt dem, men hvis du bestemmer deg for å returnere produktet etter 14 dager, men ikke senere enn 30 dager etter at du har mottatt det, kan det påløpe ekstra gebyrer. For å være godkjent for retur/refusjon må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Produktene må være i original fabrikktilstand og må inneholde alt originalt emballasjemateriale, bruksanvisninger og tilbehør.

«Vær oppmerksom på at vi strengt tatt ikke aksepterer returer hvis en kunde ombestemmer seg om et produkt eller ønsker å bytte.

Hvis du insisterer på å returnere, respekterer vi din beslutning, og vi håper alltid at vi kan tilby en hyggelig brukeropplevelse til alle kunder. I dette tilfellet kan vi akseptere en retur og refusjon; i mellomtiden, vær så snill å forstå det:

Vi trekker fra 30 % av beløpet du har betalt som lageravgift pluss 95 kr av den opprinnelige fraktavgiften. Hvis du vil returnere varer kjøpt på nettstedet, må du dekke returfraktkostnadene som ikke vil bli kompensert av oss.

(Det vil uunngåelig være spor av bruk etter montering og under bruk av maskinen. Ingen kunder ønsker en brukt maskin. Dermed vil det påløpe arbeidskostnader ved håndtering av maskinen, som resirkulering av maskinen og gjenskaping av en ny maskin ved hjelp av materialet.»)

Fremgangsmåte ved retur av et produkt

Trinn 1 – Kontakt vår kundeservice innen 30 dager etter at du har mottatt de bestilte produktene på e-postadressen info@hesterpro.no. Oppgi fullt navn, e-postadresse, ordrenummer og en kort beskrivelse av hvorfor du ønsker å returnere produktet og hvilken tilstand det er i.

Trinn 2 – Kundestøtteteamet vårt vil svare på forespørselen din, og hvis returforespørselen din oppfyller vilkårene i disse retningslinjene for retur og bruksvilkårene, vil kundestøtteteamet vårt gi deg ytterligere instruksjoner om hvordan og hvor du kan returnere produktene dine.

Vær oppmerksom på at vi kun aksepterer og refunderer returnerte produkter hvis de sendes tilbake til adressen oppgitt av vår kundeservice. Vennligst ikke send returer til vår kontoradresse eller til den opprinnelige adressen de kom fra, da vi ikke kan ta imot dem der, slik at vi ikke kan identifisere returen din og utstede en refusjon for den.

Trinn 3 – pakk inn produktet på en trygg og sikker måte, legg ved bestillingsinformasjonen din (navn, etternavn, ordrenummer og nettstedet du kjøpte fra) i pakken og send oss returproduktene til returadressen du har fått av kundestøtteteamet vårt. Vær oppmerksom på at vi kun kan ta imot returnerte produkter hvis de inneholder bestillingsinformasjonen din og sendes til den angitte returadressen.

Trinn 4 – Send oss sporingsnummeret til returpakken og din unike returlenke. Vær oppmerksom på at returfraktkostnadene ikke vil bli refundert eller kompensert. Returer uten sporingsnummer kan bli avvist av lageret vårt, så sørg for å bruke rekommandert post eller en annen sporbar forsendelsesmetode, og ikke glem å oppgi sporingsnummeret til oss.

Trinn 5 – Når vi mottar de returnerte produktene og kontrollerer dem, utsteder vi en refusjon innen 14 dager. Når en refusjon blir utstedt, tar det normalt opptil 3-5 virkedager før refusjonen vises på kontoutskriftene dine. Refusjonen vil bli sendt tilbake til den opprinnelige betalingskilden du brukte til å betale for bestillingen.

Les mer informasjon om returrett i Vilkår og betingelser

 

Handlekurv
0